piątek, 29 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Zostałam nominowana przez


- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy,
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Siedem grzechów głównych o mnie :D
-Moją miłością są tatuaże, kolczyki, duże łańcuszki, pierścionki. Na te dwa pierwsze nie do końca mogę sobie pozwolić, a raczej opiekunowie nie pozwalają mi. Cóż, nie dziwię im się.. ;d
-Od niedawna zainteresował mnie styl hippie, w wyniku czego od razu kupiłam sobie opaski na głowe, bluzki krótkie itp. W tym czasie pokochałam też wszystko co z modą związane..
-Zawsze chciałam uczyć się grać na pianinie lub fortepianie, chodzić do szkoły baletowej, tańczyć, śpiewać. 
-Uwielbiam przeglądać zdjęcia jak i sama je robić. Od niedawna mam lustrzankę, dzięki której zaczęłam się w tym kierunku trochę rozwijać.
-Lubię przeglądać blogi o różnej tematyce, czytać i komentować. Mogę tak przez cały dzień..
-Ogólnie jestem nieśmiała, ale w towarzystwie znajomych to ja non stop gadam :d
-Mam słabość do rudych, czerwonych włosów, książek i... kocham podróże.

Wiem, że kilka osób nie bierze w tej zabawie udziału, ponieważ 16 blogów to za mało. Dlatego jeśli ktoś nie znajdzie się na tej liście, nie myślcie że nie lubię czytać waszych recenzji, postów. :)
Nominuję:

A teraz zabieram się za pisanie komentarzy. Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Dzięki śliczne za nominację. W zabawie już brałam udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję pięknie za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za odwiedziny i nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację! W prawdzie w zabawie brałam już udział, ale jest mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację:)). Interesujące ciekawostki:). Również jestem gadułą i lubię podróże. No i od urodzenia mam rude włosy:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)