środa, 31 sierpnia 2011

Hyperversum - Cecilia Randall

„Ten kto ma odwagę walczyć w imię tego, co uważa za słuszne, zostaje naznaczony- To znak, który zostaje wypalony w tobie na zewnątrz i w środku, który zmienia Cię na zawsze…”

''Hyperversum''  autorstwa Cecilii Randall jest powieścią fantastyczną, mimo, że w książce są zawarte prawdziwe postacie, wydarzenia. Cecilia Randall to autorka bestsellerowych powieści dla młodzieży. Ukończyła studia na wydziale Języków i Literatur Obcych, a także studia w dziedzinie Komunikacji i Technologii Informatycznych.

O czym jest ''Hyperversum''? Trójka przyjaciół - Daniel, Ian i Jodie przenoszą się do XIII wiecznej Francji, żeby w świecie wirtualnym zrealizować zadanie, które zostało im przeznaczone. W wyniku awarii systemu zostają przeniesieni do tego świata naprawdę, a powrót do domu staje się niemożliwy. Przed bohaterami pojawiają liczne niebezpieczeństwa, przygody, które mogą zadecydować o tym co dalej się z nimi stanie. Czy Ian uratuje ukochaną z przeszłości? Czy Daniel zrozumie, że musi stać się silnym mężczyzną, aby przetrwali? Czy Jodie i Martin odnajdą się w tym świecie? Czy pozostała zagubiona dwójka przyjaciół odnajdzie się? Wiele pytań, mało odpowiedzi. Uzyskacie je czytając tę powieść. :)

''Hyperversum'' okazało się idealną lekturą na dwa popołudnia, nie nudziłam się, a przeżywałam niesamowite przygody z bohaterami w XIII - wiecznej Francji. Książkę czyta się bardzo szybka, mimo małej czcionki. Nawet nie zdążyłam zauważyć, że zbliżam się do końca książki.  Powieść ta wciągnęła mnie bez reszty.  Ciekawym dodatkiem do tej niesamowitej lektury są obrazki bohaterów, miejsc. 

''Hyperversum'' mogę polecić praktycznie wszystkim, wielbicielom: fantastyki,  powieści historycznych (trochę ich tutaj było). Nie sądziłam na początku, że książka AŻ tak mi się spodoba, trochę intrygi, śmiechu, zniecierpliwienia: ''co będzie dalej?!'' Polecam gorąco!
Moja ocena 5,5/6
Książkę otrzymałam od wydawnictwa esprit, za co serdecznie dziękuję!

18 komentarzy:

  1. Gdy pierwszy raz przeczytałam o tej książce nie byłam zachwycona, ale teraz myślę że chyba dam jej szansę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze jej nie czytałam, ale już wiedzie prym na mojej liście "Chcę przeczytać" zwłaszcza po tym, jak przeczytałam kilka fragmentów w necie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny cytat na rozpoczęcie recenzji. Bardzo przypadł mi do gustu.
    Książki jeszcze nie czytałam ,ale zamierzam to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle się jej obawiam, jednak z każdą recenzją jestem bliższa przełamaniu się.. Choć do tego jeszcze kawał drogi, mimo wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytałem i podobała mi się, mimo tego ze nie jest to mój ulubiony gatunek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy zachwalają a ja jeszcze jej nie zdobyłam:(. Muszę się mocniej postarać:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć za fantastyką nie przepadam, ta książka jak i u Przepowiedni wiedzie prym na mojej liście.Muszę ją zdobyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią przeczytam, gdyż mam już na nią wielką ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mieszane uczucia, bo nieczęsto sięgam po fantastykę, ale skoro polecasz, to może się skuszę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tematyka powieści nie przemawia do mnie w 100%, ale tyle przeczytałam o niej dobrych recenzji, że chyba dam jej szansę:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach... Czytałam ją jakiś czas temu, ale nadal ją pamiętam. Książka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszędzie czytam same pozytywne opinie. muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że mi się nie spodoba, ale po twojej recenzji tam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tę książkę w planach i z każdą recenzją czuję coraz silniejszą chęć przeczytania jej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego typu okładki mnie generalnie odstraszają od książek, bo nie przepada za fantastyką, ale te elementy historyczne mnie zaciekawiły. Jednak póki co mam taaaaki stosik odłożony do czytania na "JUŻ" :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się tematyka - przeniesienie w czasie i to do realnego świata - niezbyt oryginalne, ale ciekawe. Generalnie rzadko sięgam po fantastykę (i powtarzam to do znudzenia, haha :)), ale jeśli miejscem akcji jest Francja i skoro Ty polecasz książkę to myślę, że warto :) Pozdrawiam i życzę miłego (o ile to możliwe) powrotu do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  17. za historią nie przepadam, ale książkę tego typu chętnie bym poznała. podoba mi się motyw gry komputerowej i XIIIw Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę koniecznie przeczytać tę książkę! Muszę, muszę, muszę :) Narobiłaś mi niesamowitej chęci... ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)