piątek, 6 grudnia 2013

Nowość: Silos - Hugh Howey

Wydawnictwo Papierowy Księżyc
poleca sensacyjny prezent czytelniczy na święta.

Hugh Howey – Silos

Jeden z największych bestsellerów książkowych ostatnich lat na rynku amerykańskim, sprzedany do ponad dwudziestu krajów. Powieść, która łączy elementy science-fiction, dystopii, postapokalipsy i powieści sensacyjnej w ultra wybuchową mieszankę, która trzyma w napięciu do ostatniej strony.

“Silos” to niezwykły sukces wydawniczy, który zamienił nieznanego autora, publikującego na własny rachunek w światową gwiazdę literatury science-fiction ze szczytów list bestsellerów New York Timesa.

Po wielkim sukcesie “Silosu” prawa do sfilmowania tej niezwykłej powieści zakupił sam Ridley Scott, reżyser takich klasyków jak “Obcy” czy “Łowca androidów”.

“Silos”, który został już mianowany Igrzyskami Śmierci dla dorosłych, to niezwykłe zaproszenie do wyjątkowo wykreowanej rzeczywistości, w której ludzkość zamieszkuje w ogromnym, podziemnym silosie.

Ta powieść odkryje przed Tobą prawdziwy labirynt tajemnic, sekretów i kłamstw i sprawi, że będziesz pochłaniał ją w napięciu do ostatniej strony.

***
W przyszłości, gdy Ziemia stała się toksycznym pustkowiem, przetrwać zdołała ledwie garstka ludzi, zamieszkujących gigantyczny podziemny silos. Odcięci od świata zewnętrznego, wiodą życie pełne nakazów i zakazów, sekretów i kłamstw. By przeżyć, muszą ściśle przestrzegać pewnych zasad. Niektórzy jednak się na to nie godzą. Ci stanowią największe zagrożenie – mają czelność marzyć i śnić, zarażać innych swoim optymizmem. Czeka ich prosta i zabójcza kara: zostaną wypuszczeni na zewnątrz. Jules jest jedną z takich osób. Być może już ostatnią.

Polska premiera – 5.12.2013

SILOS

Jeśli kłamstwa cię nie zabiją, uczyni to prawda...

***
Co myślicie o tej książce? Bo według mnie zapowiada się intrygująco, chociaż porównanie do IŚ robi sie już nudne. Niemniej jednak może to być naprawdę dobra książka. :)
I w końcu blogger zaczyna działać normalnie! Chociaż czcionki nadal się zmienić nie da -.-.

9 komentarzy:

  1. Przeczytam na 100%, a na te porównania go IŚ nie zwracam nawet uwagi, ponieważ porównywanie co drugiej książki do trylogii Collins robi się męczące i wywołuje we mnie coraz większą niechęć do jej książek. ;D
    A co do bloggera to ja też mam z nim problem, co chwilę zmienia mi czcionkę tytułu posta i przesuwa ją bardziej w prawo. Po odświeżeniu strony wszystko wraca do normalności na szczęście. Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie da się nie zwracać. Może niedługo im przejdzie porównywanie do IŚ. :) U mnie nawet odświeżanie nie pomagało. A czasami się kompletnie nic nie da zrobić i z miesiąca na miesiąc wkurza mnie coraz bardziej.

      Usuń
  2. Chętnie poznam Igrzyska śmierci dla dorosłych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada, na pewno się nią zainteresuję jak tylko będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie przeczytam, jeżeli będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przeczytaniu opisu stwierdzam, że muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, póki co jakoś średnio mam na nią ochotę - może przez tę badziewną okładkę, może mam dość dystopii, w każdym razie jakoś nie ciągnie mnie do "Silosu". Ale jeśli recenzje będą dobre, to może się skuszę. :)

    Fajna >zapowiedź<! :D :D Hihi. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuje mnie ta książka, na pewno kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi ciekawie, chociaż okładka skutecznie mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)