środa, 1 lutego 2012

Stosik książkowy {6}, Muzycznie i Serialowo

Wczoraj zapomniałam zrobić zdjęcie książek, dlatego pojawia się ono dopiero teraz (tak teraz sobie uświadomiłam że jest 1 lutego). Ferie się już zaczęły, więc jest dobrze. No oprócz nauki która mnie czeka.. Ale książki zawsze poprawiają humor, dlatego pokazuję to co pojawiło się w mojej skrzynce pocztowej w ostatnim miesiącu:
  • ,,Żelazny król'' Julie Kagawa - biblioteka
  • ,,Szmaragdowy atlas'' John Stephens - od Bukowego Lasu
  • ,,Czerwień rubinu'' Kerstin Gier - na urodziny od przyjaciółki
  • ,,Zapomniane'' Cat Patrick - od Prószyńskiego i S-ka 
  • RECENZJA TUTAJ
  • ,,Tam gdzie ty'' Jodi Picoult - od Prószyńskiego i S-ka (właśnie czytam)
  • ,,Dzieci demonów'' J.M McDermott - od Prószyńskiego i S-ka RECENZJA TUTAJ  (posiadam dwa egzemplarze, jednym jest prebook, mogę wymienić, sprzedać obydwa - jeśli jesteście zainteresowani pisze na mój e-mail lub na LC)

Z tematów poza książkami. Zakończyłam współpracę z jednym wydawnictwem z braku czasu. Co miesiąc stosik robi się też coraz mniejszy, powodem tego też jest brak czasu. Jutro zapraszam na nowy temat (o książkach)! :) 

Muzycznie, czyli co ostatnio słychać u mnie w głośnikach:

Serialowo, czyli na co czekam w tym tygodniu:

The Vampire Diaries 3x13 (piątek)

The Sesret Circle 1x13 (piątek) 
 
Pozdrawiam serdecznie. Cassiel

38 komentarzy:

  1. Imponujący stosik. Większość z tych pozycji chętnie bym widziała na swojej półce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję książek!! I ja też czekam na kolejny odcinek "Pamiętników wampirów" i "The secret circle":)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również jestem bardzo ciekawa nowego odcinka Pamiętników wampirów, a co do stosiku to życzę miłej lektury ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ciekawi ten "Szmaragdowy atlas", trzeba by się mu przyjrzeć z bliska:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę "Żelaznego króla". :) Uwielbiam tę książkę. :D
    Też jestem ciekawa 13 odcinka Pamiętników. The secret circle jakoś nie przypadł mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę pozycji "Zapomniane" i "Czerwień rubinu".

    OdpowiedzUsuń
  7. Żelaznego króla i Dzieci demonów oraz Czerwień rubinu bardzo chętnie bym Ci zabrała! Ja również czekam na nowy odcinek TVD :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Byłabym zapomniała...
      Z którym wydawnictwem zakończyłaś współpracę?

      Usuń
    2. Żelaznego króla będę musiała oddać :( A dzieci demonów chcę sprzedać, wymienić więc jak coś to pisz :-D
      Zakończyłam ze Studio Astropsychologii ;)

      Usuń
  8. Ale wysyp stosów na blogach, niesamowite! ;) A u mnie tak pusto :< Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - nadrobię to, co mam na półkach ;)

    Twój stosik jest bardzo fajny, miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dzisiaj coś dużo tego jest na blogach ;D
      Dzięki!

      Usuń
  9. Och, och, Jodi i Czerwień rubinu, zazdrooooszczę bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę "Czerwieni Rubinu" (czytałam, ale książka jest świetna!), "Zapomniane" (ta książka za mną chodzi bez przerwy) oraz Jodi Picoult. O "Dzieciach demonów" słyszałam, ale na razie nie czytałam jeszcze recenzji, a w końcu muszę się za to zabrać...

    Również czekam na nowe odcinki TVD i The Secret Circle. Widzę, że oglądamy te same seriale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TSC to moja nowa odkryta miłość :D Oglądam jeszcze Pretty Little Liars (właśnie zaraz sobie włączę nowy odcinek), Plotkarę czasami, Glee i nie wiem co tam jeszcze ;d

      Usuń
  11. Miły stosik.
    Szczególnie ta Jodi kusi...

    OdpowiedzUsuń
  12. W "Czerwień rubinu" także się zaopatrzyłam ;) Pamiętniki wampirów ach, będę musiała nadrobić zaległości.
    Miłej lekturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wieczór ;) stosik masz zacny ! na Dzieci Demonów też się czaję od pewnego czasu.
    Miłego czytania, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik<3
    Miłego czytania i również wyczekuję TVD :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy stosik :) Sama posiadam jedynie "Dzieci demonów"- nie mogę doczekać się lektury. Z chęcią podebrałabym Ci Picoult. A na nowy odcinek TVD czekam i ja- właśnie obejrzałam jeden zaległy i czekam na dalszy rozwój wypadków ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci zazdroszczę "Szmaragdowego lasu". Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkradłabym Ci z wielką ochotą Picoult. ;>
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny stos blogowy, który dzisiaj widzę, ale chyba... najprzyjemniejszy ;) Bo same książki które chcę przeczytać... No, oprócz Dzieci Demonów, bo już mam je za sobą :)

    Też czekam na nowy odcinek VD!

    OdpowiedzUsuń
  19. dokładnie każdą z tych książeczek chcialabym przeczytać:) miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach!! Śliczny stos! Zazdroszczę Ci "Dzieci demonów", a "Zapomniane" już czytałam!! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebiański stosik :-) Super. Życzę przyjemnej lektury.
    Co do seriali, także uwielbiam ,,Pamiętniki wampirów''.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam przyjemność przeczytać "Tam gdzie ty" oraz "Zapomniane", za to bardzo chętnie podkradłabym Ci "Czerwień rubinu".
    Życzę udanej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę ciekawe pozycję. Szczególnie zazdroszczę "Zapomniane"

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo i kolejny stosik, wyległy się dziś one :)
    Swoją drogą bardzo ciekawy ! Życzę udanej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Super stosik! Zazdroszczę ci:) Szczególnie Czerwieni rubinu, Szmaragdowego atlasu i Zapomniane.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo super zbiory, no i Żelazny król :D Gratuluję nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szmaragdowy Atlas<3
    Bardzo się cieszę że chciałabyś przeczytać "Mężczyźni którzy nienawidzą kobiet" Larssona, świetna lektura;-))
    Zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  28. "Zapomniane" - książka, która chodzi za mną od pewnego czasu, a ja nadal nie wiem, czy kupić czy nie, bo ktoś pisze, że świetna, ktoś inny, że dla naiwnych...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. "Czerwień rubinu", "Zapomnienie", "Tam gdzie ty" - też chce! Również czekam na te seriale, choć moich jest troszkę więcej, coś ok 8 ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny stosik! "Czerwień rubinu" bardzo miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały stosik! Na wszystko mam wielką ochotę! No może poza "Tam gdzie ty"!, ale resztę bym ci zwinęła :D.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja biorę "Szmaragdowy Atlas" i zmykam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)