poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Filmowo {6}

Wiem, że filmowo zawsze publikowałam w niedzielę, ale wczoraj pojawiła się recenzja i dlatego dzisiaj (w końcu!) pokażę Wam to co ostatnio oglądałam. :)
_____________________________________________________________

Igrzyska Śmierci (2012) 
Katniss pochodzi z Dwunastego Dystryktu, jednego z najbiedniejszych regionów w państwie Panem. Kiedy jej młodsza siostra zostaje wylosowana do udziału w Głodowych Igrzyskach, corocznym turnieju organizowanym przez bezwzględne władze, Katniss zgłasza się by zająć jej miejsce. Musi opuścić nie tylko rodzinę, której jest żywicielką, ale i Gale’a, który zdaje się być kimś więcej niż przyjacielem. Aby ich jeszcze zobaczyć, musi zwyciężyć w transmitowanych przez telewizję Igrzyskach. Przeżyć może tylko jeden uczestnik. Pochodzący z biednego dystryktu i nie szkoleni w walce Katniss i chłopak Peeta, w oczach widzów skazani są na porażkę...
Film o którym chyba każdy z nas słyszał, został zekranizowany na podstawie książek S. Collins. Bardzo podobała mi się charakteryzacja bohaterów i aktorzy wcielający w poszczególne role. Film trzyma w napięciu, nie dłuży się. Ogółem jest dobry, chociaż non stop miałam problem z tym ze wszystko porównywałam z książką i wiele rzeczy mi się przez to nie podobało.
Ocena 8/10
_____________________________________________________________

  LOL (2012)
Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę (Miley Cyrus) zostawia chłopak. Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, pociąga ją seks, jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Anne (Demi Moore).
 LOL nie jest zły, oceniłabym go jako dobry. Wciąga i nie da się nudzić podczas oglądania, chociaż można mieć wrażenie że jest chwilami trochę bez sensu. Przedstawia życiowe problemy, z którymi większość osób miała/ma do czynienia. Przyjemny i lekki.
Ocena 6/10
_____________________________________________________________

 Królewna Śnieżka i Łowca (2012)
Dawno, dawno temu, w odległej krainie żyła zła królowa, która poleciła swemu myśliwemu zgładzić jedyną niewiastę piękniejszą od niej samej. Nie spodziewała się jednak, że podwładny sprzeciwi się jej rozkazom i zamiast zabić Królewnę Śnieżkę… nauczy ją sztuki wojny. Niezwykłe nowe wcielenie legendarnej baśni autorstwa Joe Rotha. Jedna z najbardziej oczekiwanych premier roku.
Po Królewnie Śnieżce i Łowcy spodziewałam się naprawdę wiele i po obejrzeniu czuję się trochę zawiedziona i oszukana. Kristen Stewart strzela non stop podobne minki, a jej zachowanie jest podobne do tego ze Zmierzchu. Podobała mi się rola Ravenny i mroczny klimat. Film wciąga, ale nie jest tak świetny na jakiego go wszyscy promowali.
Ocena 6/10
_____________________________________________________________

 Titanic (1997)
W słoneczny, kwietniowy dzień w 1912 roku, na angielskim wybrzeżu arystokratyczna rodzina wraz z 17-letnią Rose (Kate Winslet) wchodzi na pokład Titanica, udając się w podróż do Stanów Zjednoczonych. Pół godziny później grający w pokera w tanim, portowym barze 23-letni Jack Dawson (Leonardo DiCaprio) wygrywa szczęśliwym trafem bilet III klasy na rejs Titanicem. W ostatniej chwili przed wypłynięciem statku wbiega na jego pokład. Tak zaczyna się wielka historia miłosna, która miała odmienić życie pięknej, bogatej, lecz nieszczęśliwej Rose oraz biednego, nie mającego nic prócz talentu malarskiego Jacka.
Titanica nie trzeba nikomu chyba przedstawiać. Chciałam przypomnieć sobie ten film, bo ostatnio oglądałam go naprawdę bardzo dawno temu i nadal go uwielbiam.
Ocena 10/10
_____________________________________________________________

 Pamiętnik (2004)
Starszy człowiek przychodzi do domu opieki, by samotnej kobiecie czytać historię z pamiętnika: para przyjaciół z dzieciństwa (McAdams i Gosling) zostaje rozdzielona przez wydarzenia II Wojny Światowej. Po latach udaje im się jednak spotkać. Kim jest starszy człowiek, kto napisał pamiętnik i w jaki sposób historia w nim opowiedziana łączy się z losami głównych bohaterów filmu?
Piękny film, który potrafi wzruszyć do łez swoją historią zapadającą na długo w pamięci. Oglądałam go już drugi raz i na pewno nie ostatni.
Ocena 10/10 
_____________________________________________________________ 
Na dniach pojawi się więcej słów o filmie Step Up 4.
Opisy filmów pochodzą ze strony: http://www.filmweb.pl/
Filmy oglądam na stronie http://zalukaj.tv - :)

24 komentarze:

  1. Oglądałam wszystkie oprócz Lol i Pamiętnika, ale ten ostatni jest na mojej obowiązkowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tylko Igrzyska i tak samo bym je oceniła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo lubię Titanic i Pamiętnik, co do reszty to ciągle sobie obiecuję, że je obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętnik to klasyk, ostatnio nawet często go w tv puszczali... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przedstawionych pozycji znam tylko Titanica. Bardzo dobry film, ale jak dla mnie na raz, góra dwa. Za każdym kolejnym nie wypada już tak fantastycznie. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętnik niedawno czytałam i teraz chcę go obejrzeć. Igrzyska śmierci chcę najpierw przeczytać. Nie wiedziałam, że dodali już królewnę Śnieżkę i łowcę, więc to też muszę zobaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się składa, że wczoraj po raz drugi oglądałam Igrzyska śmierci ;) Co do Pamiętnika to oglądałam go już dawno, ale bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zabieram się za obejrzenie ekranizacji Igrzysk śmierci :) Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Titanic wiadomo, to klasa sama w sobie. Pamiętnik uwielbiam ( o dziwo są filmy lepsze od książek, przy czym dzielę na dwie części. Częśc dotycząca młodych to majstersztyk, a częśc dotycząca schyłku życia tej pary, w szpitalu jest dla mnie harlequinowaty...

    OdpowiedzUsuń
  10. LOL oglądałam w wersji francuskiej. Całkiem niezły, amerykańskiej wersji nie oglądałam...
    Po "Pamiętniku" łezka długo kręciła się w oku...
    "Titanic" to klasyk ;) ale ja tylko raz go oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym obejrzeć "Igrzyska śmierci", a "Titanic" to przepiękny film.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam tylko ,,Titanic", a ,,Pamiętnika" nigdy nie skoczyłam:p

    OdpowiedzUsuń
  13. "Titanica" kocham i ja! :) w kwietniu byłam nawet w kinie, kiedy wyświetlali odnowioną wersję w 3d :) "pamiętnik" oglądałam i eh... no niestety ni porwał mnie :) nie lubię takich ckliwych opowiastek z happyendem :) ale na pewno lepszy film niż książka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam Igrzyska Śmierci i Titanic.
    Chętnie obejrzałabym LOL.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Titanic i pamiętnik - KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Igrzyska, a Titanica normalnie nigdy w całości nie widziałam xD Tyllko fragmenty xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja właśnie pamiętałam tylko jakieś fragmenty bo oglądałam jeszcze jako mała dziewczynka ten film i postanowiłam sobie przypomnieć :)

      Usuń
  17. "Królewna Śnieżka i łowca" jak dla mnie jest absolutnym gniotem, choć Charlize była świetna! "Igrzyska" uwielbiam, "Pamiętnik" także, a "Titanic" mnie nie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wymienionych filmów widziałam "Królewnę Śnieżkę i Łowcę" i mam podobne odczucia, przez większą część filmu śmiałam się z przyjaciółką (czy wszystkie sceny były aż tak śmieszne?) i chyba tak samo spędziłybyśmy czas patrząc się na ścianę. Oprócz tego oglądałam "Titanic", był świetny, a "Igrzyska śmierci" zamierzam obejrzeć po przeczytaniu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Titanic oglądałam już kilkanaście razy, a mimo to nadal go kocham. Na pewno obejrzę go jeszcze nie raz! Jeśli chodzi o inne propozycje to na pewno zapoznam się z Pamiętnikiem! "LOL" też brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętnik jest po prostu przecudowny. :3 Igrzyska były całkiem niezłe, choć książki spodobały mi się dużo bardziej. Królewnę Śnieżkę i łowcę mam w raczej odległych planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Titanic" należy do filmów, które mogę oglądać po kilka razy i robię to zawsze z wielką radością. Z przedstawionych filmów niedawno widziałam "LOL" i mam podobne zdanie do Twojego. Natomiast resztę filmów chcę obejrzeć, chociaż martwi mnie trochę to, iż "Królewna Śnieżka i Łowca" może również mnie zawieść. Zobaczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również oglądąłam ostatnio "Igrzyska" i bardzo mi się podobało. Wkręciłam się w klimat :P A "Pamiętnik" to mój ulubiony film, widziałam już 18 razy i jestem pewna, że będzie jeszcze przynajmniej dwa razy tyle ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)