czwartek, 27 października 2011

Stosik #3 wrześniowo-październikowy & niespodzianka

Ostatnio wstawiłam stosik chyba pod koniec wakacji więc w końcu wypadałoby zrobić to znowu. Zamiast uczyć się na sprawdzian z matematyki, urozmaiciłam sobie czas.. robiąc zdjęcia stosiku i przeglądając książki które przeczytam w najbliższych dniach (i od razu się poprawia humor! :)) Stosik aż tak duży nie jest, jedno słowo które każdy z nas zna - szkoła. Teraz czytam jedną książkę praktycznie tylko w szkole, bo w domu nie mam na to czasu. Na lekcjach religii, edukacji dla bezpieczeństwa, muzyce - całe 3 godziny czytania + przerwy. A dzisiaj po powrocie ze szkoły co ja widzę na biurku? Paczkę z książką i niespodzianką! :) Ale o tym za chwilę.
Stosik:
Od góry:
-Argentyna. Kobieta na Krańcu Świata - M.Wojciechowska (od G+J) RECENZJA TUTAJ
-Babska Misja - Małgorzata J. Kursa (wygrana w konkursie u Sabinki)
-Kuszące zło - Keri Arthur (od I.W.Erica) RECENZJA TUTAJ
-Anielski ogień - Courtney Allison Moulton (od Bukowego Lasu) - właśnie czytam
-Ognista - Sophie Jordan (z wymiany na nakanapie.pl) RECENZJA TUTAJ
-Jutro, Jutro 2, Jutro 3 - John Marsden (od w. Znak literanova)
-Zapach spalonych kwiatów - Melissa de la Cruz (jak wyżej) - zaczynam czytać
-Z ciemnością jej do twarzy - Kelly Keaton (wymiana na LC)
-Zanim dopadnie nas czas - Jennifer Egan (od Rebisu)
-Nim zapadnie noc - Michael Cunningham (od Rebisu) RECENZJA TUTAJ
-Uzdrawiająca moc Archanioła Rafaela i Kod Boga (od S. Astropsychologii)
Dodałam jeszcze kilka recenzji książek których tu nie widać, ale nie chciało mi się wszystkich zdejmować, o :)

Teraz wygrana w konkursie u  Sabinki i niespodzianka (za 5000 komentarz):
Babska misja i śliczna zakładka..
Zakładka z bliska i..
Autograf autorki :) 

Serdecznie dziękuję!! :) A co powiecie na konkurs kiedy liczba odwiedzin przekroczy 9999? :-)

29 komentarzy:

  1. Jaki mega super stos książek. Serię ,,Jutro'' mam oraz ,,Z ciemnością jej do twarzy'' też, ale pozostałe pozycje chętnie bym sama przeczytała. Pozostaje mi jedynie życzyć przyjemnych wrażeń podczas czytania.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny stos :)
    Życzę przyjemnej lektury:)

    Błagam, ja nie jest aż tak stara byś nie mogła mówić mi po imieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cyrysiu, dziękuję. :))

    (Ok) Sabinko, poprawiłam i jeszcze raz dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stos bardzo ciekawy, szczególnie zaś "Babska misja". Przyjemnego czytania! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy stos cieszy oko i wszystko co związane z książkami jest dobre na poprawę humoru ;)
    Zakładka genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję stosu! Większość pozycji, chętnie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stosik! Wiele ciekawych pozycji,ale chyba najlepsze "Jutro";D
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo! Też chcę taki stos! :D
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny stos ;)
    "Z ciemnością jej do twarzy" czytałam, a serię "Jutro" planuję w końcu kupić ;P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej jak strasznie zazdroszczę serii 'Jutro" ,jak udało ci się ją zdobyć od wydawnictwa ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosy, na te trzy tomy Jutra zebrane w jednym miejscu nie mogę się po prostu napatrzyć :)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stos niesamowity, całkiem sporo książek bym Ci z niego podkradła, a niespodzianka - po prostu cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. To miłego żeglowania po tym bezkresnym oceanie stron. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki konkretny stosik! Tylko pozazdrościć lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Noooooo stos super! ;)
    Czasu na czytanie życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i stosiku cudnego i wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny stos ;) Aż bym ci wzięła z niego kilka pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku! Przepiękny stos! Ogrooomnie zazdroszczę, ale mimo to życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo.. trzy części Jutra ^^ ładny stosik :D Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stosik, szczególnie cała seria Jutro....

    OdpowiedzUsuń
  21. Także uwielbiam czytać na religii, edb, rosyjskim:) Jakoś lekcje wtedy mijają ciekawiej. Na przerwach jakoś nie mogę się garnąć do tego wszystkiego, bo za głośno.
    Fajny stosik; miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dostałaś wszystkie części Jutro, próbowałam o nie prosić, ale mi nie odpisali. :(
    Super stos!!

    OdpowiedzUsuń
  23. dm1994 - Wybrałam sobie Jutro 3, ale napisałam że nie czytałam 1 i 2 i czy mogliby mi wysłać, no i po miesiącu (bo Jutro 3 mam od początku września) przysłali jedynkę i dwójkę, a już niedługo 4 do mnie tez przyjdzie ;D

    Sarenkasarna - Na przerwach łatwo nie jest, ale daję radę :D

    AnnieK - Moze Ci odpisze, bo mi też nie odpisywał przez jakiś czas :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękny!!! :D Już nie mogę się doczekać na moje JUTRO 3. Teraz bardzo się cieszę, że niedługo przeczytam też "Anielski ogień" :)
    Miłej lektury pozostałych stosikowych książek!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)