czwartek, 7 czerwca 2012

KONKURS urodzinowy {przypomnienie}

Przypominam o konkursie, jeśli ktoś jeszcze o nim nie wie, nie czytał i nie wziął jeszcze udziału - zapraszam! :)
Nagrody ufundowały: wydawnictwo esprit i  wydawnictwo Bukowy Las, za co ogromnie dziękuję! 
WASZYM ZADANIEM JEST:
PO PIERWSZE - UMIESZCZACIE POWYŻSZY BANER U SIEBIE NA BLOGACH PODLINKOWANY DO TEJ NOTKI. :) 
(osoby nie posiadające blogów - oczywiście nie :))
1. Jeśli chcesz wygrać Hyperversum (opis) (a do rozdania mam dwa egzemplarze!): 
- musisz mnie przekonać, dlaczego akurat Tobie powinnam wysłać Tę książkę! Musi to być wystarczająco dobry powód - a więc do dzieła! PS. Nie musi być to zwykła odpowiedź - to ty decydujesz jak chcesz ''wykonać'' to zadanie konkursowe i przy okazji mnie przekonać. 
 Odpowiedzi wysyłajcie na: amandag13@wp.pl, a w temacie: HYPERVERSUM - KONKURS. 
Oprócz odpowiedzi podajcie swój nick z bloggera (jeśli taki macie) i swój adres bloga (jeśli posiadacie bloga). 

2. Jeśli chcesz wygrać Zabójczo stylowy notes (opis):
Nudno może być wszędzie - w domu, w szkole, na imprezie, dlatego postaraj się to zmienić! Wymyśl przerażający,  albo zabójczy albo śmieszny pomysł na zabicie nudy w stylu Monster High! Liczy się kreatywność, oryginalność - całkowita odmienność.
Odpowiedzi wysyłajcie na amandag13@wp.pl, w temacie: NOTES - KONKURS
Oprócz odpowiedzi podajcie swój nick z bloggera (jeśli taki macie) i swój adres bloga (jeśli posiadacie bloga).

Możecie zgłosić się do pierwszego i drugiego konkursu jeśli chcecie. :) Osoby, które nie posiadają blogów również mogą wziąć udział! Zwycięzców wybieram ja i moja przyjaciółka. :)
PS. Jeśli coś jest nie jasne - pytajcie w komentarzach lub piszcie na mój e-mail. ;)
 Konkurs trwa do 17/06/2012
 Powodzenia! :)