poniedziałek, 27 lutego 2012

Stosik książkowy {7}, Muzycznie i wyjaśnienie

Witajcie :)) Na samym początku chcę napisać, że nie ma mnie na blogu praktycznie w ogóle, bo nie mam czasu - o czym przekonacie się pod koniec tej notki. Jednak w tym tygodniu na pewno wstawię recenzję przynajmniej jednej książki i jeśli mi się uda - w środę będzie nowy temat ,,O książkach''. Więc nie myślcie, że znudziło mi się odwiedzanie Waszych blogów, czy porzuciłam całe blogowanie. :) No ale dzisiaj nie o tym chciałam.. Jest już koniec miesiąca więc wstawiam zdjęcia stosiku książkowego.

  • Żelazny król - Julie Kagawa - Tak wiem w poprzednim stosiku też była ta książka, ale zdobyłam własny egzemplarz, dlatego tu jest.  (z wymiany na LC) RECENZJA TUTAJ
  • Skrytoświat - William Horwood - jakiś czas temu czytałam tę książkę i miło ją wspominam, dlatego mam swój własny na półce. (z wymiany na LC)
  • Nocarz, Renegat, Nikt - Magdalena Kozak - (z wymiany na LC.) To wina Nyx *.* Zaczęłam czytać i musiałam skończyć, bo nie mam czasu :( Ale podoba mi się bardzo!
  • Angielski nie gryzie! - od wyd. Edgard
  • Tajemnice Skyle - od wyd. Prószyński i S-ka - właśnie czytam i na dniach spodziewajcie się recenzji - tak btw. uwielbiam świat Corredo i książki tej pisarki!
  • Szkoła Laory - od wyd. Prószyńskiego
  • Dziewczyna, która igrała z ogniem - Stieg Larsson - pierwszą część mam, ale pożyczoną (z wymiany na LC)
Czekam też na Mrocznego Anioła. Ostatnio na dniach wygrałam w dwóch losowaniach (:O), więc to będzie już zaliczone do stosiku tego w marcu.

A co do tego, że nie mam czasu, to część moich książek, zeszytów które zachłannie czytam i staram się uczyć uech :<

Muzycznie
Dla umilenia czasu, albo też nauki, słucham tego:

37 komentarzy:

  1. Zazdroszczę "Żelaznego Króla", książek pani Grzelak, Larssona i ksiązki od angielskiego. :)
    Miłej lektury i z niecierpliwością czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książki!! Ojj podkradłabym Ci kilka z nich:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jaki apetyczny stosik! Przyjemnej lektury:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Osz w mordeczkę, Żelazny król i Skrytoświat!!! Gratuluję nowych nabytków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę Stiega Larssona, a najlepiej całą trylogię, marzy mi się przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta muzyka. Taka w moim guście, a nie znałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja poznałam jakiś tydzień temu i pokochałam :D

      Usuń
  6. Piękny stosik :)
    I o ile to możliwe - miłej nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stos. Książki Magdaleny Kozak muszę w końcu przeczytac!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny stosik! Życzę miłego czytania i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Żelazny Król" również czeka u mnie na swoją kolej, ale nie wiem kied się do niego wreszcie zabiorę :/ No cóż, na razie życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wielką ochotę na Żelaznego Króla, więc chętnie bym Ci go zabrała.

    Książki Pani Grzelak już za mną, za niedługo recenzja - zapraszam :)

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda! *_*
    Z chęcią podkradłabym wszystkie książki. Nawet repetytoria! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak serio z tymi repetytoriami? :DD

      Usuń
    2. No ba! Trzeba by było sobie coś powtórzyć przed tymi egzaminami, a podręczniki sprzedałam :D

      Usuń
    3. Te co ja mam te dwa podobne są dziwne troche bo nie są do nowej podstawy ale zawsze sie czegoś nauczę :DD

      Usuń
  12. Swietny stosik;) miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka pozycji chętnie podkradnę skoro nie masz czasu :P

    A w sekrecie Ci powiem, że ostatnio też ostro romansuję z wszystkimi repetytoriami i powtórkami do naszego cudownego egzaminu -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem Cię doskonale. Sama pod koniec semestru nie miałam zbyt wiele czasu by pisać bloga. Blog jest ważny, ale nauka ważniejsza. Super stosik. Najbardziej zainteresowała mnie książka "Żelazny król". Powodzenia w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosy super, nawet ten ostatni :) Powodzenia w szkolnych zmaganiach :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Książki pani Grzelak dopiero na dniach poznam, ale bardzo mnie cieszy, że dobrze o nich piszesz :)

    Powodzenia z egzaminami!

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę miłego czytania wszystkich stosików, nawet tego ostatniego. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosiki imponujące. Na pierwszy rzut oka nic dla mnie, poza Larsonem, ale czekam na recenzje. Może coś mnie zainteresuje. :)

    Co do nauki to ja mam podobny stosik, tylko że jakieś 2 razy większy... Maturalny... :( No nic kochana - jednoczę się w bólu i powodzenia życzę! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosiki świetne. Ja też mam dużo nauki muszę się przygotować do testu gimnazjalisty. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pozycje. Podkradłabym kilka ;) Książkę z Edgarda posiadam ;)
    Egzaminami aż tak się nie martw, bo nie są aż takie trudne - bynajmniej 3 lata temu jak ja zdawałam to były proste. Też się bardzo stresowałam, ale bez żadnych powtórek czy godzin spędzonych przy książkach, zdałam z bardzo dobrymi wynikami ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest nowa forma egzaminu, i głupie to jest, nowy typ zadań, trochę niesprawiedliwe i gubi się dużo punktów na tym.

      Usuń
  21. Piękne stosy... oprócz jednego, ale uczyć się trzeba. ;) Życzę powodzenia na egzaminach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie,piękne stosy. Teraz tylko czekam na recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawy recenzji książek Magdaleny Kozak.

    http://destroyed-future.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. też chce przeczytać zelaznego Króla :D jakos musze ją znależć :D

    zapraszam też do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również uwielbiam Corredo. od wielu wielu miesięcy poszukuję tych dwóch ostatnich części serii ale nie mogę nie nie nigdy utrafić.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny stosik.
    Bardzo lubię w szczególności "Żelaznego króla".
    Pozdrawiam ;D i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. No i pięknie wyszło. Nocarz z mojej półki trafił na twój stos ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)