wtorek, 30 kwietnia 2013

Zdobycze książkowe {17}

Witajcie ;) Od ostatniego postu ze stosem minął miesiąc,  a więc pora na nowy, w którym znalazło się tak dużo ciekawie zapowiadających się lektur... Zresztą sami zobaczycie za chwilę. Z poprzedniego nie wszystkie jeszcze zrecenzowałam, ale zrobię to na dniach - dużo wolnego, a więc więcej czasu na czytanie i pisanie recenzji.
  • Dni krwi i światła gwiazd, Laini Taylor - pożyczona od koleżanki/z biblioteki
  • Karminowy szal, Joanna M. Chmielewska - od MG, postanowiłam ją przeczytać, bo Sukienkę z mgieł dobrze wspominam, zobaczymy jak będzie tu.
  • Deszczowa noc, Jodi Picoult - yay! Tak dawno nie czytałam nic Jodi i się stęskniłam więc pora ponadrabiać, z wymiany na LC.
  • Fałszywy książę, Jennifer A. Nielsen - od nakanapie.pl, Wasze recenzje właśnie uczyniły TO :D
  • Podzieleni, Neal Shusterman - od Papierowego Księżyca, nawet nie wiecie jak bardzo chcę ją przeczytać i przekonać się czy serio jest aż tak dobra, jak o niej pisaliście.
  • Wiezień labiryntu, James Dashner - to samo ^^
I teraz ''gwiazdy'' stosu, czyli:
  1. Dlaczego nie jestem muzułmaninem, Ibn Warraq - od czytanieszkodzi.pl/wydawnictwa. Interesuje mnie kultura innych narodów, religie i ogólnie wszystko, a więc tej książki nie mogłam przepuścić i ją mam. Dzisiaj ją odebrałam i zaczęłam podczytywać pewne fragmenty i.. WOW. Recenzja wkrótce. :)
  2. Podwieczność, Brodi Ashton - od Papierowego Księżyca egzemplarz przedpremierowy. Oryginalna okładka jest piękna, opis zapowiadający świetną historię... Przekonamy się jak jest naprawdę.
I na koniec jak zwykle ;)

54 komentarze:

  1. Podzieleni! Sama chętnie bym ich przygarnęła... Miłego czytania! :)

    PS. Bones <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wypatrywać recenzji książki Jodi Picoult.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Podwieczności". :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również podczytywałam Dlaczego nie jestem muzułmaninem i choć niewiele stron mam za sobą, to rzetelność publikacji rzuca się w oczy, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stos, a "Podzieleni" to genialna książka, ciekawa jestem, czy Tobie również się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Fałszywego księcia" naprawdę warto przeczytać, więc nie powinnaś się zawieść podczas jego lektury. :)

    Stos ciekawy, acz nie pożarłbym wszystkiego - wiesz wybredny jestem. Osobiście zabieram się właśnie za "Nową ziemię". Obaczę co wyjdzie z tego romansu. Tobie zaś życzę miłego majowego weekendu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Ja Nową Ziemię też chcę i czekam aż dojdzie do mnie z wymiany. :)

      Usuń
  7. Cudowny stos... najbardziej zazdroszczę chyba "Podwieczności" i czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podzielonych mam, zaś bardzo chciałabym zabrać się za "Więźnia Labiryntu" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam Podzielonych i Fałszywego księcia oraz Deszczową noc, natomiast chętnie przeczytałabym Podwieczność.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Fałszywy książę" jest przecudowny, ja kocham tę książkę *.* No i ogólnie pozycje z Papierowego Księżyca zacne :3 Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat Twoje dwie gwiazdy mnie nie interesuję, ale reszta książek jest cudna <3 A Dni krwi i światła gwiazd Ty źle położyłaś, a nie ja xd U Cb widać tył okładki z opisem, buahaha :D I Fałszywy książę ! <3 Widzę, że ładne perełki sobie nazbierałaś, więc życzę miłego czytania ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie matole jeden, widać przynajmniej dobrze tytuł z grzbietu okładki, więc zamilcz. :P I jak może Cię nie interesować Podwieczność? o.O

      Usuń
    2. normalnie, jakos mnie do niej nie ciągnie <3 Ah, cała ja, zadziwiam całą ludzkość ^^ no, ale u Cb jest odwrócone do góry nogami, no sory, coś jest nie tak, tej biednej książeczce jest niewygodnie ! :<

      Usuń
    3. Wasze sprzeczki są nieprawdopodobnie ciekawe... :D

      Usuń
    4. Trzeba cierpieć żeby być pięknym haha :D

      Usuń
    5. Dobrze że nie widzisz tego co jest u nas w archiwum czy na grupie na fb :P

      Usuń
    6. Obawiam się, że przeżyłbym niebagatelny szok. :)

      Usuń
    7. Co ty... Ludzie przyzwyczajają się po dość krótkim czasie. :)

      Usuń
    8. Czyli po weekendzie majowym takie "cuś" będzie dla mnie zupełną normalnością? :P

      Usuń
    9. No właśnie, to normalka xd każdy kto mnie zna, przywyka, nie Cas ? ^^ I ona nie musi być piękna, woli żeby jej było wygodnie, nie rozumiesz tego :< xd Poza tym, to serio jest normalne... ja i Cas jesteśmy zazwyczaj zgodne, to dlatego tak spokojnie xd

      Usuń
  12. Strasznie ciekawi mnie książka "Dlaczego nie jestem muzułmaninem". Widziałam zapowiedzi tej pozycji i niesamowicie mnie intryguje. Czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja w końcu muszę zrobić zdjęcie swoim nabytkom, bo dawno nie fotografowałam swoich stosów. Miałam okazję zrecenzowania "Dlaczego nie jestem muzułmaninem", ale nie skorzystałam, ponieważ najbliższy czas będzie dość intensywny dla mnie, a ta pozycja wymaga raczej odpowiedniego skupienia. A ja wolę zrobić coś dobrze niż byle jak. :) "Karminowy szal" posiadam - zapowiada się przyjemna lektura. "Deszczową noc" polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest termin dwóch miesięcy ale szybciej ją przeczytam... Bo mnie bardzo ciekawi :)

      Usuń
    2. O dwumiesięcznym terminie nie wiedziałam, ale tak czy siak - właśnie w tym czasie będę miała wiele na głowie, więc nie chciałabym dokładać sobie jeszcze kolejnego zobowiązania. Za to chętnie zapoznam się z Twoją recenzją! :)

      Usuń
    3. Postaram się jak najszybciej przeczytać w takim razie. ^^

      Usuń
  14. Chętnie przeczytałabym książkę "Fałszywy książe".
    Życzę miłego czytania. :)
    Aaa i dziękuję jeszcze raz za odpowiedź na moje pytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O pozycjach słyszałam, jednak w takich nie gustuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe pozycje w stosiku, ciekawe :D
    Życzę Ci miłej lektury i wypatruję recenzji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie jest kilka naprawdę interesujących pozycji... Zazdroszczę ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra, to Ty się może odwróć, ja wsadzę sobie do torby: Dni krwi i światła gwiazd, Fałszywy książę, Podzieleni oraz Podwieczność i pójdę już, bo późno i pora lulu ;D Ok? Ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabyś - za nic w świecie nie oddam. :P

      Usuń
    2. No weeeeeeeeeź :D Nie bądź taka :P

      Usuń
    3. Będę, Ty też nie chciałaś oddać swoich wiele razy. Widzisz? :D

      Usuń
    4. Nie przypominam sobie nic takiego :D

      Usuń
  19. Też miałam możliwość zrecenzowania "Dlaczego nie jestem muzułmaninem", ale w ostateczności zrezygnowałam. Owszem, interesuję się różnymi kulturami, jednakże miałam wrażenie, iż nie jest to pozycja odpowiednia dla mnie, ale czekam na Twoją recenzję owej książki. ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesują mnie pozycje od Papierowego Księżyca! :) Interesujący stosik, przyjemnej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Dni krwi i światła gwiazd" czekają na lekturę, a "Więźnia labiryntu" miałam odkupić, ale okazało się, że był w średnim stanie i musiałam zrezygnować :( Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Więźnia Labiryntu. :O
    Ładny stosik. :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam wszystkie książki, które otrzymałaś od Papierowego Księżyca. Cudowne i niezapomniane historie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podzielonych i Więźnia labiryntu sam chciałbym mieć na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Dlaczego nie jestem muzułmaninem" to także mój typ, chyba mamy podobne zainteresowania:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne tytuły, na pewno będą się dobrze czytać. Ciekawi mnie "Dlaczego nie jestem muzułmaninem", nie słyszałam o tej książce, a wygląda na interesującą. Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej jestem ciekawa ksiazki pt. 'Podzieleni'

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny stosik! Najbardziej mnie ciekawią "Podzieleni" i "Podwieczność", więc czekam na recenzje. Ale inne pozycje także są interesujące :) Czytałam jedynie "Karminowy szal", który bardzo mi się podobał i polecam go :)
    Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaciekawiła mnie książka ,,Dlaczego nie jestem muzułmaninem" i chętnie poznam twoją opinię. Nie słyszałam wcześniej o tym tytule.
    Ze stosiku czytałam ,,Więźnia labiryntu", ,,Podzielonych" i ,,Podwieczność"; cóż mogę powiedzieć - Papierowy Księżyc wie, co wydawać ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem właśnie w trakcie lektury "Więźnia labiryntu" i po prostu nie można się oderwać! Ależ zazdroszczę Ci "Podwieczności" <3 I w ogóle ten stosik jakiś za ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny, genialny, genialny stos! Najbardziej ciekawią mnie pozycje: "Dlaczego nie jestem muzułmaninem", "Deszczowa noc" oraz "Karminowy szal" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaaaa, czemu wszyscy mają nudne stosy. ;_;
    Ciekawy jest jedynie "Fałszywy książę" i "Podzieleni", oprócz tego nic a nic mnie nie kusi.
    Ale tak czy siak wypada życzyć dobrej lektury, więc miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby Cię wkurzać. Poza tym nie musisz oglądać, lepiej w tym czasie poczytać książkę na przykład. A dzięki.

      Usuń
  33. Większość z tych pozycji mam, a nawet już przeczytałam :D Życzę miłej lektury, a widzę, że będzie miła :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)