czwartek, 17 stycznia 2013

Melody Lovers {4}: Imany [You Will Never Know]


Cotygodniowe wpisy o muzyce; wokalistach, zespołach. Przedstawiam to co zwróci w jakimś stopniu moją uwagę i uznam za warte polecenia. Lubię szukać czegoś ciekawego i zupełnie innego, od tego co słuchałam wcześniej. Dlatego w komentarzach, proszę, dzielcie się swoimi nowymi odkryciami! =)

Imany - soul, folk, jazz


Dzisiaj chcę przedstawić Wam wokalistkę, którą odkryłam całkiem niedawno, a większość z Was na pewno słyszało jej piosenkę You Will Never Know, którą puszczają w stacjach radiowych. Mój zachwyt jej ciepłym głosem zaczął się właśnie od tego utworu, a później powiększał się słuchając innych. W jej kawałkach można usłyszeć skrzypce, gitary, klawisze, a to w połączeniu z jej głosem oczaruje fanów delikatnych i ambitnych dźwięków. Imany pochodzi z Francji, a dawniej w Nowym Jorku pracowała jako modelka i dopiero trzy lata temu rozpoczęła swoją przygodę z muzyką. Co mi się w jej piosenkach podoba najbardziej? Z pewnością melancholia, jakaś subtelność, melodyjność i ten głos *__* Słuchając utworów Imany mam wrażenie, że wchodzę do jakiegoś egzotycznego świata. Do tej pory wydała jeden album The Shape of a Broken Heart, który zdobył uznanie krytyków i rzesze nowych fanów - nie dziwię się!. :)
Generalnie zakochałam się we wszystkim co z jej muzyką jest związane (ostatnio nadużywam tego słowa, ale trudno:)) i gorąco zachęcam do przesłuchania piosenki tamtej wyżej. Jednak nie jest ona moją ulubioną. Bo słuchać w nieskończoność mogę utworu Pray for Help, a drugim w kolejności jest Take Care. Imany jest ciekawym odkryciem i największym w ostatnim czasie. :>
I jak tu tego nie uwielbiać? Ulubiona:

I lack the discipline
It's not I don't believe
Show me just anything
I need to feel the dream
Album: [EMPIK]
Teledyski itp.: [YOUTUBE]
Słyszeliście już którąś piosenkę Imany? Jak wrażenia? =)

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście genialny kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ trafiłaś w mój gust! Uwielbiam tę piosenkę, zakochałam się w niej... Ten głos, ta melodia, te słowa. Cud, miód i orzeszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, znamy tą panią! ;) Moje przejażdżki samochodem nie istnieją bez jej ciepłego głosu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Imany, powoli uzależniam się od utworu "Take care", słucham na okrągło i wciąż nie mam dość! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak na razie słyszałam tylko "You will never know" i wciąż nie przestaję jej nucić. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie w moim guście muzycznym.

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak! Imany to zdecydowanie moje odkrycie zeszłego roku. bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Usłyszałam "You will never know" w radiu i przepadłam! Ostatnio w kółko słucham Imany i marzę po cichu o jej koncercie w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)