czwartek, 29 listopada 2012

Melody Lovers {3}: Pony Pony Run Run [Hey You]


Cotygodniowe wpisy o muzyce; wokalistach, zespołach. Przedstawiam to co zwróci w jakimś stopniu moją uwagę i uznam za warte polecenia. Lubię szukać czegoś ciekawego i zupełnie innego, od tego co słuchałam wcześniej. Dlatego w komentarzach, proszę, dzielcie się swoimi nowymi odkryciami! =)

Pony Pony Run Run - electro rock, power pop


Lubię błądzić po internecie bez jakiegokolwiek celu, tak dla zabicia czasu. Często właśnie w wyniku takiego marnowania czasu znajduję jakieś ciekawe informacje, albo odnajduję piosenkę, którą będę maltretować przez kolejne dni, czy tygodnie. Ostatnio właśnie zamiast siąść nad chemią, przez przypadek trafiłam na utwór Hey You zespołu o nazwie Pony Pony Run Run, który podbił moje serce i nie mogę przestać go włączać ciągle od nowa. Od razu wpada w ucho, a poza tym (według mnie) poprawia trochę humor ;) Idealna na ponure dni, kiedy nic nam się nie chce. Zobaczcie sami:

 

Zespół Pony Pony Run Run pochodzi z Francji, a wszyscy członkowie z Nantes. Wydali do tej pory album You Need Pony Pony Run Run, a w 2012 ukazał się  drugi o takiej samej nazwie jak kapela. Przyjemnie słucha się również utworów Walking on a line, Out of control, Come back to me, Just a song. Są oczywiście też inne, ale na te przede wszystkim warto zwrócić uwagę. :)
I juto w końcu piątek, nowy odcinek TVD i ogólnie rzecz biorąc - wolne od szkoły, która zabiera mi chęć do wszystkiego.  Trzymajcie się!

8 komentarzy:

  1. Ja tego typu zespołów słuchałam jak miałam 18 lat, co to były za czasy ah.. Najmilej chyba wspominam ten utwór https://www.youtube.com/watch?v=sjcpI_3XsAk, ciągle go sobie nuciłam pod nosem. Muszę w sumie wrócić do tego typu muzyki i przypomnieć sobie o dobrych czasach. Podanego przez Ciebie też kiedyś podsłuchiwałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewątpliwie ciekawa nutka, ale ja jednak wolę bardziej klasycznego rocka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zespół:) Z chęcią się zagłębie w ich twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam ich do tej pory. Posłucham więcej, może mi się spodobają na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nie znam tego zespołu!!! Albo raczej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej się nie spotkałam z tym zespołem:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)