piątek, 30 listopada 2012

Zdobycze książkowe {14} & 50 000 odsłon na blogu!

Hej! Dzisiaj jest ostatni dzień listopada, więc tradycyjnie zamieszczam zdjęcie swoich zdobyczy książkowych. Nie ma ich co prawda dużo, ale mam duże zaległości i jeszcze nie przeczytałam książek, które pokazywałam Wam w stosiku wrześniowym, więc taki oto powód. Z recenzyjnymi chciałabym wyrobić się do przerwy świątecznej, aby podczas dni wolnych czytać swoje książki, których też nagromadziło się sporo. Nie przedłużając:
  • Światła pochylenie, Laura Whitcomb - za bon od Gandalfa, książkę chciałam przeczytać już od jakiegoś czasu, bo chyba każdy tę książkę polecał o ile pamiętam. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu.
  • Miasto Kości, Cassandra Clare - jw. Tak, tak tak! W końcu mam moje Miasto Kości, które Wam zrecenzuję [w końcu!], tylko nie wiem czy będę umiała przelać mój entuzjazm i miłość do tej powieści w recenzji. <3]
  • Ciepłe ciała, Isaac Marion - jw. Nie chciałam czytać tego, ale ostatnio obejrzałam zwiastun, który mnie strasznie rozbawił. Po kilku dniach go znowu zobaczyłam i dostrzegłam napis 'Ciepłe ciała' i zaświtało mi w głowie, że przecież jest taka książka! No i mam.
  • Zbrodnia i kojot, Kevin Hearne - od Rebisu, moja jedna z ulubionych serii. Myślałam, ze wydawnictwo nie wyda kolejnych części, a tu taka niespodzianka!
  • Tron półksiężyca, Saladin Ahmed, bo strasznie zaciekawił mnie opis i wzmianka o jakiejś baśniowości.
  • Zawsze o tym marzyłam, Rita Golden Gelman, lubię tego typu książki, w których mogę poczytać o marzeniach i o tym jak ludzie dążą do wyznaczonych przez siebie celów, jak pokonują przeszkody.
  • W cieniu drzewa banianu, Vaddey Ratner, ostatnio jakoś mam fazę na takie pozycje, a ta wydaje się być całkiem interesująca ;)
  Oprócz książek muszę omówić listopadowy numer NF i grudniowy - myślę, że zrobię to już w jednej notce, bo w tym miesiącu się nie wyrobiłam z tym. Jutro pojawi się na pewno recenzja Przyszłego niedokonanego, a wieczorem Nowości i zapowiedzi. W niedzielę chciałabym zrobić filmowo, może tym razem się uda? ;) Chciałam jeszcze wspomnieć o tym, że dzisiaj na blogu w statystykach pojawiła się szczególna liczba, a mianowicie: 
Dziękuję Wam za odwiedzanie bloga, za zostawianie komentarzy, pisanie jakiś uwag, udział w konkursach i za to, że po prostu jesteście! :) Każdy przecież wie, że prowadzenie bloga nie miałoby jakiegokolwiek sensu, gdyby nikt nie czytał tego co piszemy. ♥ 

Na koniec:
 POZDRAWIAM ;)

35 komentarzy:

  1. Jak wyżej. :-D
    Aczkolwiek mogę się zadowolić połową, jeśli będziesz dobrą negocjatorką. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik! Co nieco bym Ci z niego podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca liczba odwiedzających - gratuluję!! :)
    "Światła pochylenie", "Zawsze o tym marzyłam" oraz "W cieniu drzewa banianu" to pozycje, które chętnie ujrzałabym na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytałabym większość książek z twojego stosika:) Gratuluję wysokiej liczby odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję okrągłej liczby wejść. I u mnie niebawem to nastąpi. Bardzo ładny stos. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeej! Chętnie przygarnęłabym "W cieniu drzewa banianu", bo jakoś ostatnio mi wpadło to w oko :D Poza tym gratuluję takich statystyk, to wielki sukces! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech się dobrze czytają te twoje nabytki!
    'W cieniu drzewa banianu' i u mnie czeka na swą kolej, ciekawa jestem tej książki bardzo :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne nabytki, zazdroszczę...gratuluję wyniku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W cieniu drzewa banianu - tytuł już mnie zaintrygował i chętnie się dowiem czy warto przeczytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę "Ciepłych ciał" i gratuluję tak wielu odsłon na blogu oraz życzę kolejnych sukcesów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach i och :) Świetne tytuły. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał <3 Będziesz miała co czytać, łosiaku mój <3 Miłej lektury :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemego czytania no a potem recenzowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. SMakowity stosik, szczególnie chętnie przeczytałabym Ciepłe Ciała, bo niedługo wychodzi ekranizacja, a poza tym... uwielbiam zombie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i przyjemnego czytania zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie części Miasta Kości ((oprócz tej, co wyszła ostatnio)) mam już za sobą i jestem ich zagorzałą fanką. Z Twojego stosu bardzo chciałabym przeczytać Ciepłe Ciała, bo ostatnio bez przerwy o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poluję na "Światła pochylenie" i "Ciepłe ciała", baaardzo chcę je przeczytać :D A Tobie życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stosik! Pękam z zazdrości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję licznika odwiedzin :) Życzę kolejnych 50 tysięcy odsłon :)
    A stosik? cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ksiazki ;) gratuluje wysokich statystyk!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zobaczyłam "Ciepłe ciała" i już wiem, że Twoja nocka będzie nieprzespana. :)

    Gratuluję licznika.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję licznika i zazdroszczę "Miasta kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Światła pochylenie i Ciepłe ciała bym chciała u siebie widzieć :) Miasto kości uwielbiam :) Gratuluję liczby wyświetleń bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne nabytki, miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny stosik! Mnie również bardzo spodobało się "Miasto kości" *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdziekolwiek nie spojrzę wszędzie stosy! Robię się zazdrosna;) Gratuluję wyniku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Światła pochylenie! <3 Uwielbiam. Fajny stosik. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  28. "Ciepłe ciała" sama chętnie przeczytam. :3 "Światła pochylenie" mi w ogóle się nie spodobało...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy stosik :) Zycze bardzo przyjemnej lektury :) I gratuluje 50,000 :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zacny stosik,
    miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny stos! Miłej lektury :D

    Aaaa! Gratuluję również równiutkiej liczy w statystykach :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Co za piękny stos! Sama mam "Tron półksiężyca" i "Ciepłe ciała", ale jeszcze nie czytałam :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)