sobota, 3 listopada 2012

Niebiańskie pióro na Facebooku! + kilka nowych zapowiedzi

Tak tak - dobrze widzicie. W końcu postanowiłam założyć FAN PAGE bloga (haha! ^^), na którym jeszcze nie wiem dokładnie co będzie, ale pierwszy krok zrobiony, później jakoś tam pójdzie. Dlatego jeśli lubicie Niebiańskie Pióro, zapraszam do polubienia strony na Facebooku, za co oczywiście bardzo dziękuję. =) Na pewno będą pojawiać się linki do nowo dodanych postów, jakieś ciekawski, zdjęcia, obrazki, może konkursy. Nie zapominajmy też o tym, że na blogu miałam dodawać coś o muzyce o czym więcej za chwilę i filmach ^^
Klikajcie ''lubię to!'' :)

Poza tym zapowiadam, że co czwartek będzie pojawiać się pewien cykl o nazwie Melody Lovers - jak sama nazwa mówi będzie związany z muzyką. A ogólniej będę przedstawiała Wam pewne zespoły (lub wokalistów), o których mogliście nie słyszeć, a tworzą ciekawą muzykę. Co tydzień będzie inny, nowy zespół. Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten pomysł. :]

I drugą zmianą na blogu będzie kolejny cykl, popularny wśród blogerów - Nowości i Zapowiedzi. Lubię sama dowiadywać się co w danym tygodniu pojawi się nowego, więc sama mogłabym zacząć szukać i pokazywać to Wam. Zapowiedzi i Nowości będą pojawiać się w soboty.

Na koniec - co dwa tygodnie w niedzielę powinnam wstawiać post o filmach tzw. Filmowo. Wiem, że dość rzadko się pojawia, ale jest to wywołane albo moim lenistwem, albo brakiem czasu. Ale co jakiś czas na pewno będzie i nie zniknie. 

Tymczasem idę dokończyć czytać Hinduskie zaślubiny. Później pojawią się zapowiedzi, a późnym wieczorem, albo jutro recenzja. 
PS. Przypominam o konkursie, w którym można wygrać dwie książki ,,Jeszcze jeden dzień'' Fabio Volo lub ,,Zaproszenie na morderstwo'' Carmen Posadas, wystarczy kliknąć tu.
Trzymajcie się, 
Cassiel.

23 komentarze:

  1. Polubić polubiłam fanpage. ;)
    No to czekam na Twoje nowe/wznowione cykle.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również polubiłam, sama myślę już od jakiegoś czasu nad założeniem fanpage, ale nie wiem czy jest sens. Czekam na cykl o muzyce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, to czekam na te odsłony nowych cykli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie podoba mi się cykl Melody Lovers. Czekam na pierwszą notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanpage polubiony, muzyczny cykl zapowiada się fantastycznie i nie mogę doczekać się pierwszej odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Facebook to fajna sprawa, ja jakiś czas temu też się na niego zdecydowałam. :)

    Zastanawiam się nad wprowadzeniem jakichś zmian u siebie. Przydałyby się takie cykle o stałych porach, ale u mnie ciężko z samodyscypliną i później głupio byłoby mi się tłumaczyć. :P Niemniej muszę sobie jakoś urozmaicić tego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nad zmianami myślałam już jakiś czas temu i dzisiaj w końcu stwierdziłam że muszę je wprowadzić w życie :D

      Usuń
  7. Ciekawe zmiany i postanowienia. Czekam z niecierpliwoscia na nowe cykle :)

    Fanpage juz polubiony i obserwowany :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale plany poczyniłaś! Na Melody Lovers będę czekać z niecierpliwością, z uwagi na moją miłość do muzyki wszelkiej. Ale to chyba juz wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja polubiłam Twoją stronę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja jakiś czas temu skusiłam się na założenie fanpage'a. ;-) Z niecierpliwością czekam na Twoje cykle. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już 'polubiam' i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach szalejesz ze zmianami :D Ale to dobrze, bo zmiany są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o fanpegu już zdążyłaś poinformować na naszej grupie... nom, nom :P :P nieładnie tak nam się reklamować :P no, ale wiesz, ze lubię Twojego bloga, to polubiłam ^^ Co do zmian, to ciekawe :D sama chciałabym się zmobilizować do nowości i zapowiedzi i filmowych odc, ale jakoś nie mogę... jestem za leniwa :P chyba, ze mnie zmobilizujesz, ale wątpię by Ci się chciało :D co do muzyki, to wiesz... ja się nie znam, to chętnie popatrzę co tam proponujesz; P no a o konkursie tak przypominasz... wezmę udział, ale przypominaj dalej, bo zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tris, jak mogłaś się wygadać! Haha :P Tez się zmobilizować nie mogłam, ale mam nadzieję że będzie ok :D A o konkursie będę przypominać, a jak :D

      Usuń
    2. No to oki, mam nadzieję :P nom, a z tą Twoja mobilizacją to zobaczymy :P jak coś to będe surowa i będę krzyczeć i nie ma zmiłuj ! :D i wiem właśnie... jakoś mi długawo wyszło xd

      Usuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)