środa, 21 listopada 2012

Wyniki jesiennego konkursu!

Cześć! Obiecałam Wam (w notce konkursowej), że wyniki podam najpóźniej w niedzielę, ale niestety się nie udało, bo wtedy kończyłam czytać Shirley i siłą rzeczy nie mogłam odłożyć jej na chwilę. Myślę, że wybaczycie mi to. Wczoraj również nie podałam, bo się nie wyrobiłam, tym razem przeszkodziły mi lekcje i nauka. Dzisiaj też mi to przeszkodziło, ale co tam. Jest po północy i w końcu zdecydowałam kto wygra książki, a było to naprawdę trudne, bo..

LENA polecając mi Koronę Śniegu i Krwi napisała to tak krótko, ale w jakiś dziwny-ciekawy sposób, że książkę tak czy siak przeczytam.. Anne18 wybrała pozycję o tematyce II wojny światowej, czyli coś co mnie w jakimś stopniu ciekawi, a pozycja w której przedstawione jest wszystko od strony kata (Rozmowy z katem)? Mała Mi wybrała S@motność w sieci, na którą ostatnio zaczęłam zwracać szczególną uwagę, a po Twoim komentarzu nie dość że chcę ją bardzo przeczytać, to jeszcze zakochałam się w Twoim stylu pisania. *.* Co powiecie teraz na coś powiązanego z kazirodztwem, manią bogactwa? Karriba wybrała Kwiaty na poddaszu - powieść którą wielu z Was pewnie czytała. Ew zwróciła uwagę na Trylogię Arturiańską, którą czytałam i bardzo mi się podobała - ale przecież drugi raz też mogę przeczytać ^^ Soulmate powędrowała do współczesności wybierając Z deszczu pod rynnę popularnej ostatnio autorki - i jasne - przeczytam! :) miqaisonfire wybrała Fight Club - książkę, o której pierwszy raz przeczytałam dzięki Tobie i bardzo Ci za to dziękuję, bo teraz jestem strasznie jej ciekawa! Sto lat samotności poleciła mi Agata P. - mini historia Kolumbii strasznie mnie zainteresowała i nawiązanie do całego świata też. Nie mogłoby zabraknąć Igrzysk Śmierci, które poleciły mi dwie osoby - alice i Kadzia. Czytałam pierwszą część i przeżywałam dokładnie to samo co Wy, więc czytając Wasze odpowiedzi przeżyłam to od nowa :) Monika Gagat wspomniała o Siostrze, o której gdzieś, coś czytałam, ale nie zwracałam na nią szczególnej uwagi. A teraz - z chęcią po nią sięgnę. Trzy metry nad niebem wybrała Susie - powieść mnie prześladuje, ale to dobrze bo może ją w końcu przeczytam. I poczułam też klimat Włoch.. :] Sol wybrała moje (dobra - nasze) kochane Dary Anioła i wiesz, w pełni mnie przekonałaś do przeczytania po raz y... 4? :P Ostatnią osobą, która poleciła mi coś do przeczytania jest Sophie z książką BZRK. Więc GONE mi się nie podobało, ale dam szansę autorowi, skoro według Ciebie jest warte tego.

No dobra, a teraz kogo postanowiłam obdarować książkami? Sami widzicie, że łatwo mi nie było, bo każdy swoją propozycja mnie zaciekawił, nawet pomimo tego że coś już czytałam - zawsze można kolejny. Ale musiałam wybrać tylko dwie osoby, więc.. Do Małej Mi powędruje Jeszcze jeden dzień, a do Agaty P Zaproszenie na morderstwo! Gratuluję. :) Jeśli możecie, wyślijcie mi na mój e-mail (amandag13@wp.pl) dane do wysyłki :)

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie, jest mi miło, że chcieliście i naprawdę żałuję że nie mogę Was wszystkich obdarować. Ale będą jeszcze inne konkursy. :) :**
TRZYMAJCIE SIĘ CIEPŁO! ;)

21 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom i życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nie wierzę, że wygrałam! :) Pięknie dziękuję i za moment wysyłam dane do wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Chyba sama wezmę się za tą "samotność w sieci" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. :) Kilka poleconych książek będę miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe życie nic nie wygrałam, a w ostatnim czasie aż dwie książki! Bardzo dziękuję! :)) już wysyłam maila z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. :3 Mam nadzieję, że BZRK Ci się spodoba. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz pozostawić po sobie jakiś ślad - proszę przeczytaj post wyżej, żebyś wiedział/a przynajmniej, co komentujesz. =)